piątek, 10 grudnia 2010

Zaczynamy...

Witajcie Kochani,

postanowiłam zacząć prowadzić bloga :) Mam nadzieje, że okaże się to dobrym pomysłem, kto nie ryzykuje ten nie żyje.W miarę moich czasowych możliwości dam z siebie wszystko. To w ramach krótkiego wstępu...:) a teraz wracamy do tego co interesuje nas najbardziej... kosmetyki.

     Aktualnie czekam na przesyłkę z allegro. Zakupiłam 7 pędzli Hakuro. Jak tylko je otrzymam zamieszczę ich recenzję.Niedługo również pojawi się recenzja porównawcza dwóch podkładów marki Max Factor. 
Mam tu na myśli Lasting Performance ( Fair nr 100)

i nowość Xperience (Light ivory nr 40). 


Używam tych podkładów można powiedzieć, że równocześnie i z obu jestem bardzo zadowolona, ale o tym później :)

Oczywiście jestem otwarta na wszelkiego rodzaju sugestie i konstruktywna krytykę.
pozdrawiam :*

2 komentarze:

  1. ja muszę poszukać tego podkłądu MX w odcieniu 100 bo uzywam 102 i jest dla mnie za ciemny
    pozdrawiam cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że w zwykłym sklepie szansa na dostanie go jest zerowa. Te podkłady w odcieniu 100 nie są w sprzedaży w Polsce (z tego co wiem). Aby go dostać pozostaje Allegro. Niedługo zamieszczę zdjęcia z dokładniej pokazanym kolorem podkładu.
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń